دل نوشته ها

دل نوشته هایی برای عشقم
شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۴۰ ق.ظ

حرف دل

بگذار بگویم

حرف دلم را

گر تو نبودی

من هم نبودم

بگذار ببویم

عطر تنت را

بیچاره کردی

حال دلم را

بگذار ببوسم

پیراهنت را

بگذار بگویم

حال دلم را

دلداده ام من

بگذار بگویم

تنها تو هستی

تار وجودم

پودم تو هستی

گر تو نباشی

بی تار و پودم

پس باش و هرگر

نگذار بگویم

بی تار و پودم



نوشته شده توسط مرضیه عباسی
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

دل نوشته ها

دل نوشته هایی برای عشقم

آخرین مطالب

حرف دل

شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۴۰ ق.ظ

بگذار بگویم

حرف دلم را

گر تو نبودی

من هم نبودم

بگذار ببویم

عطر تنت را

بیچاره کردی

حال دلم را

بگذار ببوسم

پیراهنت را

بگذار بگویم

حال دلم را

دلداده ام من

بگذار بگویم

تنها تو هستی

تار وجودم

پودم تو هستی

گر تو نباشی

بی تار و پودم

پس باش و هرگر

نگذار بگویم

بی تار و پودم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۹
مرضیه عباسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی