دل نوشته ها

دل نوشته هایی برای عشقم
شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۳۵ ق.ظ

مهتاب

شب است و مهتاب از گوشه ی حیاط

سرک میکشد

نگاهش میکنم

تو را درون عمق چشمانش می یابم

آنقدر محو تو شدم

یادم رفت

که مهتاب برای دیدن من آمده

مهتاب شب های تنهایی من

ببخش

تو برای

پر کردن تنهایی من آمده بودی

اما

چشمانم به غیر او چیزی نمی بیند

میدانم که میدانی تنهایی هایم

فقط با دستان گرم او پر میشود

او مه تابان شبهای من است

مهتابم با تمام وجود دوستت دارم



نوشته شده توسط مرضیه عباسی
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

دل نوشته ها

دل نوشته هایی برای عشقم

آخرین مطالب

مهتاب

شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۳۵ ق.ظ

شب است و مهتاب از گوشه ی حیاط

سرک میکشد

نگاهش میکنم

تو را درون عمق چشمانش می یابم

آنقدر محو تو شدم

یادم رفت

که مهتاب برای دیدن من آمده

مهتاب شب های تنهایی من

ببخش

تو برای

پر کردن تنهایی من آمده بودی

اما

چشمانم به غیر او چیزی نمی بیند

میدانم که میدانی تنهایی هایم

فقط با دستان گرم او پر میشود

او مه تابان شبهای من است

مهتابم با تمام وجود دوستت دارم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۹
مرضیه عباسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی